Skam och ilska

Jag bor alltså, på riktigt, i en kommun där rasisterna är det näst största partiet. Efter sossarna.
 
Jag är jävligt seriös när jag säger att jag fan inte ska bo kvar i denhär jävla idiothålan längre än vad jag behöver. Flyttar hellre till Tokyo om det skulle betyda att jag slapp omge mig med rasister, och de flesta vet ju hur jag känner inför att bo i en storstad.
 
Jag är så arg, och jag skäms så himla mycket. Nu ringer klockorna i kyrktornet borta i byn, och jag kan bara hoppas att det är sorgeklockor.
 
 
Varför är människor så himla kränkta av och rädda för att bli kallade rasister, när de röstar för rasistiska politiker som för en rasistisk politik baserad i rasism och nazism? Jag förstår verkligen inte detta. Om någon kallade mig kommunist för att jag röstade på vänsterpartiet skulle jag inte ta illa upp eftersom vänsterpartiets medlemmar ofta är eller har varit kommunister och partiet har kommunistisk grund.
 
Kan vi banna ord som sverigevänlig, svenskfientlig, eu-kritisk och främlingsfientlig och bara kalla saker för vad de är? Rasist, antirasist, hatar romer och rasist.
 
Vad är det för mening att bo i en värld fylld med idioter? Nu drar jag till en annan, där idioterna alltid besegras och där en kan lägga de åt sidan när en fått nog. Nu drar jag till den fiktiva världen, hämta mig igen om 4 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0