Jaha...

Jag vet inte vilken del av mig det var som tyckte att ett polsk drama med namnet Suicide Room lät som ett bra stycke film att titta på, men ja...nu sitter vi här igen.
Spoiler: det är någon som tar självmord i filmen.
 
Frågan som jag ställer mig själv nästan varje dag kvarstår: vad är det jag håller på med egentligen? Det är ju som att jag läste titeln och tänkte "ja, men den kan ju sluta lyckligt ändå"...som att jag med ren viljekraft kan ändra historian under filmens gång.
Lite som att man skrapar lotter i ett speciellt mönster för att rätt siffror ska komma fram. Helt lönlöst.
 
Ugh, jag vill ju bara kolla på filmer där alla blir lyckliga i slutet, är det för mycket att begära? Vad finns det för mening med livet egentligen, om man inte ens kan få sig ett lyckligt slut? Nu är det dags att bli gothare på riktigt, allt är hemskt och livet är fullt av möjliga besvikelser. Fram med slöjan bara.
Vart är mina linser?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0