Clucking Bell

Jag känner mig ganska fri på Tumblr, för jag misstänker att ingen jag känner kollar på den. Jag misstänker att ingen jag känner kollar på detta nu, men vissa vet att jag har en blogg vilket gör att jag känner att jag måste passa mig lite.
Typ som när man är runt barn och inte vill svära för mycket. Eller när man umgås med sin partners familj. Lite så känns det här.
Men å andra sidan kan man ju skriva ner saker av substans här, och man behöver inte utsättas för den konformism som pressar en till att använda det universella språket. Jag talar såklart om matematik. Och binär kod.
 
Och jag är glad att ingen jag känner går in på tumblr, för då slipper jag tänka mig deras ansikten när de upptäcker vad den sidan har att erbjuda...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0