Kinematografen

Hahahahahahajagharjustspenderatmassapengar.
 
Så kan det gå.
 
Sitter här och är lite förkyld fortfarande, och jag hade väldigt svårt att sova i natt. Dels för att jag låg och tänkte på Alexandras knäskål, och dels för att det var stora jordbruksliknande maskiner utanför mitt fönster vid fyra imorse. Jag var i och för sig redan vaken då, men det gjorde det inte superlätt att somna om.
 
Hade tänkt träffa Jonatan efter skolan idag, men det får vänta till imorgon. Känner mig stressad för att jag måste lämna tillbaka massa litteratur och jag vet inte om jag kommer kunna läsa dom senare, innan tentan.
 
Drömmer massa konstiga drömmar. Denna natten var det om en planta som växte upp till en kvinna, fast hon kunde liksom inte gå och allt var väldigt skruvat.
 
Jag hatar att jag känner mig ovärd att spela spel och kolla på dom serierna jag vill kolla på, men inte tillräckligt motiverad att göra saker som att plugga eller träna istället. Så jag spenderar en massa tid på att halvgöra saker som jag lika gärna hade kunnat leva utan. Börjar lite smått undra om det är såhär jag kommer spendera resten av livet utan att veta om det, och helt plötsligt vakna upp som i slutet av Click och tänka "vafan hände egentligen, hade inte jag massa saker jag ville göra, typ som att spela Fallout och läsa idiotisk fanfiction eller något?"
 
Nu är det pizzadags! Och Kung Fu Fighting i högtalarna!
 
 

Kommentarer
Postat av: Nattiiis

Skickar lite motivation! (ehe, som om jag hade någon... vi sitter i samma båt och jag tror att det är sjunkande titanic...)

Svar: Hahaha tack så mycket! :) jag skickar lila energibollar!
None None

2014-01-28 @ 20:37:05
URL: http://narcissas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0