I'm going insane.

Jag vill så innerligt inte läsa mer om takstolar och sockenkyrkorna under kung Sven Estridsens tid. Så innerligt. Jag kan verkligen inte beskriva hur innerligt.
Problemet är att jag tydligen inte ville det innan jullovet heller, för då hade jag inte suttit här. Dragit ut på processen, det är vad jag har gjort.
Jag har gjort mig själv en stor fet jävla rövhatt full med otjänst.
 
Vad är det för idioti jag håller på med? Och varför kan jag inte sova som en normal människa? Aja, det är en annan sak..något att ta upp med ett proffs någon gång.
 
Någon som har lust att sitta med mig i mitt rum och läsa detta med mig bara för att se till så att jag gör det?
 
Inte det?
 
Kanske för att det är typ 200 sidor om jordbrukets utveckling.
 
Nåväl. Dags att fortsätta läsa. Men det här såhär jag känner(som en inre monolog):
 
 

...Supernatural har börjat igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0