Påschminnelse

Ska åka och hämta ut ännu ett paket. Har fått en påminnelse (varför heter det "påminnelse" när man inte har fått någon form av minnelse till att börja med), tydligen har paketet (vet inte vilket av dom jag väntar på som det är) suttit där i två veckor nu, utan att jag fått reda på detta.
 
Aja, ska kolla min mejl nu för att se om jag kan klura ut vad det är i paketet.
 
Jag har sagt det en gång, jag har sagt det massor med gånger, men jag säger det en gång till. Gerard Way har samma ansikte som min syster hade som litet barn.
 
 
Bild på Ak som treåring eller bild på Gerard Way i Welcome to the black parade? Omöjligt att veta, om man inte råkat se videon då.
Plus att det är svårt att uppskatta hur lika dom faktiskt är om man inte sett en massa bilder på Ak som barn, men lita på mitt ord.
En annan faschinerande sak är att Gerard Way ser ut att ha alla sina mjölktänder kvar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0