Lucky Blue

Okej, jag tror jag är kär.
 
I en svensk kortfilm som sändes på svt vid något tillfälle men som jag missade totalt och såg först nu.
Mer specifikt blev jag kär i Olle (eller kanske han som spelar Olle till och med).
 
Kanske är det för att hans karaktär är så ypperligt rar, kanske för att det låter som att han kommer från något ställe nära här (jag skulle chansa på någonstans mellan Kungälv och kanske lite norr om Vänersborg...möjligen Mellerud), kanske är det för att han påminner mig om Gustaf Skarsgård och Jesse Eisenberg till utseendet.
 
 
Och när jag skriver kär så menar jag att det var en fin kortfilm och jag kan tänka mig att se den igen, helst som en långfilm.
 
Den här dagen har inte varit särskilt rolig. Godnatt.
 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Nämen, Mellerud!

Svar: Ja! Och det är ditt sätt att prata på som jag använder som referenspunkt :)
None None

2014-02-10 @ 22:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0