Intresseklubben nedlagd

Idag kom det ett till paket, men för att inte ge fel intryck så kommer jag försöka hålla tillbaka lite. Jonatan kallar mig nördig, men det tycker inte jag att jag är. Jag har bara otroligt överflödig information om något jag tycker om...vilket kanske är definitionen av nördig...men nej.
Jag tar gärna avstånd från den termen, speciellt nu när den används som någon slags skrytsam term av folk.

Mina intressen får mig sällan att känna mig skrytsam, snarare tvätten. Och även om jag vet att alla intressen har lika stort värde (att vara intresserad av astronomi, hästhoppning, filosofi, arkeologi, te eller whatever spelar ingen roll) så vet jag att alla inte fattar och jag tycker inte om att tråka ut folk.
Haha, tyck gärna att jag är konstig, men tyck inte att jag är tråkig för allt i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0