Dagens

Idag kom ytterliggare ett paket, vilket var kul.
 
Sidospår: varje gång jag skriver ordet "ytterliggare" så tänker jag på en uteliggare som ligger ytterst, var det nu skulle vara. Eller en kortare benämning på ytterliggare en uteliggare, alternativt en uteliggare vid en ytterdörr.
 
Har kollat klart på Extras, och kollar nu på Girls. Har även läst lite.
 
Imorgon ska jag förmodligen träffa Jonatan. Ska visa honom första avsnittet av Söder om Folkungagatan, så att han får se Mattias Fransson, även känd som Mikal Hjort/Hans-Erik Nordin. Plus att en kille som gick samma gymnasium som jag visar kuken, men det är ju inget nytt under solen.
 
Min syster tycker att det finns vissa likheter mellan Mikal Hjort och Jonatan. Själv tycker jag att det finns andra som är mer lika, men det är onekligen en väldigt älskvärd karaktär.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0