Uppdatering

Man vet att dagen var bra om man umgås bland svanar i slottskogen, träffar gamla kamrater på födelsedagskalas, äter god mat och lär sig Magic the Gathering.

Jag har velat lära mig detta under en väldigt lång tid, så det var kul att få chansen att plocka på sig i alla fall ett par av reglerna. Nu vet jag inte hur mycket som fastnade mellan 3 och 4 på morgonen, men det var väldigt underhållande.
Vi har nu kommit hem, och jag har duschat, sovit och sitter nu med datorn framför mig, skrivandes.
 
Det är så förbenat varmt! När jag somnade förut drömde jag att jag var på Mallorca och sökte skugga. Och om SPN.. Vaknade halvt snyftandes haha. Hejdå nu. Jag lämnar er med två bilder från igår, då jag insåg att det är en man jag har på huvudet.
 
Likheten är slående.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0