Så var det det där med planering..

Så, jag skriver inte här så ofta. Mest på grund av att jag inte har särskilt mycket spännande att skriva om.
Men idag är det så att jag missar dildoregn och ladies night för att jag tydligen är sämst på att planera när jag är full.
Skulle på tentaöl, tänkte inte dricka något, mest för att det först var planerat till en varddag och jag vill inte vara elak mot mina föräldrar. Men så ändrades planeringen till igår, och ja, då kan man ju passa på. Sista tåget hem går ju ändå 23.15, så det blir ju en lugn och kort kväll, kanske en öl eller två bara. Ja, det var ju det.
Men vad ska man göra när man vinner pubquizzet och belöningen är öl och shots, tacka nej? PFFFFFFFFFFFFFFFFFTTTTTT!!!
Ja, så tåget missade jag ju. Tur att man har generösa kurskollegor i alla fall.
 
Och det var historien om hur jag spenderade ca två timmar i surte innan jag tog första bästa tåget hem, och därför nu missar en kväll som verkar vara otroligt kul.
 
Funderar på att kolla på Supernatural från början. Eller spela Skyrim. Eller båda.
 
Och just det, jag köpte en minibyrå igår med. Som jag kånkade runt på hela natten.

Kommentarer
Postat av: Martin

Aa det är ju tur att man har snälla kompisar.

2013-05-05 @ 01:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0