Så jävlar vad jag drömde inatt.

För det första så drömde jag att vi hade någon slags tentaöl eller liknande. Allt var frid och fröjd, sen började det hända skumma saker.. Ja, svårt att förklara.
Sedan drömde jag, såklart, om SPN. Också otroligt konstig dröm. Konstigare än den första på flera vis. Ah, just det, och sedan ploppade det in något väldigt underligt med. Jag tror att jag vid en tidpunkt var och shoppade, och var under en stor träkoja. Samtidigt.
Sedan, för att toppa av detta förvirrande nöje, så drömde jag om falska minnen av att jag försökte hänga min hund som barn. Detta var det mest störda...någonsin. Jävligt äckligt.
 
Så nu kommer inte jag sova på ett tag, utan sitta och älta mina drömmar. Ska också se klart på Arrested Development. Vet inte hur jag känner inför upplägget dom gjort i denna säsong.. Aja, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0