Passtime

Oj oj oj... Nu är jag på den där konstiga delen av Internet igen...
 
Vissa åker motorcykel, eller knarkar för att få en kick, jag håller mig till internätet jag. Och man hittar några fina juveler, det gör man. Just nu ska jag försöka se om man kan hitta tentakelporr i någon fanfiction, har inte sett det än. Och, såklart att det fanns. Men än vågar jag mig inte på att läsa något av det.
Känns så jävlande passande med låten jag lyssnar på med.. ah, så underbara saker måste upplevas.
Det finns ju ingen hejd heller. Så som vissa faschineras av att peta på döda djur med en pinne, så känner jag när jag tänker på att rota runt i dessa människors hjärnor.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0