Missar föreläsningen.

Är sådär mellanmjölkigt glad efter att jag fixat mig och stressat för att hinna till tåget för att i sista sekund inse att jag inte har mina nycklar = kan inte låsa->måste hitta nycklar innan jag kan åka = missar tåget = kommer försent till föreläsningen = kan lika gärna ge upp nu. Måste ju fortfarande hitta nycklarna någon gång idag, men ingen idé att stressa över det eftersom jag ändå inte kommer hinna i tid sedan.
Det hjälper ju inte heller att tåget inte går på en timme efter det jag missade förut. Eller ja, det är ju det som gör det ovärt att ens försöka.
 
Så nu sitter jag här, sminkad i onödan för andra gången denna vecka. Rövhål.
 
 
Ungefär såhär sminkad är jag.
Så nu sitter jag och grejar på photoshop med lite fina..grejer. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0