Jaha...

 
Jag trodde att jag skulle spendera dagen med att kolla på supernatural och arrested development, måla lite i Photoshop och kanske åka till sjön. Men istället har jag suttit på Edet i 40 min och väntat på att min syster ska bli klar hos tandläkaren. Sedan skulle vi till ica. Ja, just det, jag fick inte reda på att jag skulle vara kvar förrän vi skulle åka. Så jag sitter alltså oduschad i hemmakläder och foppatofflor utan något tidsfördriv förutom mobilen och gömmer mig i bilen. Ja, så dog batteriet på bilen. Så vi fick ta bilen mor tog till jobbet. Nu väntar jag på att ak ska bli klar inne på ica(under rusningstimmen typ) och sedan ska vi vänta på att mor ska sluta jobbet och sedan ska vi försöka starta den andra. Kul dag hittills.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0