Är det tisdag?

Hahaha, så inatt drömde jag om Jennifer Lawrence, ett par idioter till sidekicks, och en gammal grundskolekamrat med avsaknad av hår. Drömde även om en hemmafest som spårade ur till att bli en hitlerpickninck med myror, och jag tror att jag vid någon tidpunkt hade en flickvän... Åh, just det, Supernatural kom in någonstans med. Jamen, of course!

Tänkte att jag skulle vara tvungen att köpa ett nytt anteckningsblock, men snål som jag är kom jag på att jag har en del mestadels tomma häften från grundskolan som jag kan fylla. Enda problemet är att dom har sånadär tjocka rader, men det löser jag nog.
 
Fin liten internetinspirerad bild jag tydligen gjort någon gång.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0