I told you I was freaky

Satt och kollade på lite roliga klipp av The Lonely Island och Flight of the Conchords när detta klipp kom som förslag. Skrattade.
 
 
 
Det känns som att jag får höra att jag pratar om Supernatural mycket oftare än vad jag fick höra att jag tjatade om FotC... Vet inte om det är för att folk faktiskt vet vad SPN är, eller om det är något som i allmänhet stör folk mer. Kan ju vara så att det bara är fler som är drabbade, men min poäng är att jag pratar om sånt som jag tycker om, och jag tycker om att kolla på vissa serier. Ett tag pratade jag jättemycket om Shameless, ett tag var det Inbetweeners, Misfits, Malcolm in the middle osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0