Film vs tv-serie

Har gått och blivit sjuk. Sitter och äter bulle och jordgubbar som tröst, samtidigt som jag lite halvt spelar sims 2. Och lite blandat surfar på den andra datorn.
Såg en fin liten bild, där dom ställde karaktärerna från den film du senast såg och karaktärerna från den senaste tv-serien du såg, mot varandra i en fight och frågade vem som skulle vunnit.
 
vs
 
Lite kul.
Hade det varit tisdag hade det sett ut såhär:
vs
Lite svårt att hitta bilder på karaktärerna i Game of thrones, det finns ju tio tusen karaktärer och hälften av dom är ju viktiga. Fast ja, nu är det ju lite färre då....... Så jag tog tre som jag ansåg viktiga.
 
Jag tror att vi alla kan hålla med om att tv-serier vinner över filmer. Hejdå nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0