Vackert väder

Idag är det vackert väder. Som fan. Men det hjälpte ju inte imorse direkt. Det tar verkligen emot att gå upp när det fortfarande är nattsvart ute, och ännu mer när man märker hur djävla kallt det är. Det är en riktig vinterdag idag, och imorse var det så att näshåren krullade sig. Meen vad annat kan man vänta sig av januari i Sverige. Tycker det är härligt med kyla, även om jag inte gillar att stå och frysa.
Men men. Det blev som väntat stressigt imorse, men allt flöt på förvånandsvärt bra. Blev rätt hungrig framåt slutet, men tänkte fixa det där jäkla kortet innan jag gick någonstans. ...Så visade det sig att jag glömt plånboken i min andra jacka. Såklart haha. I morgonstressen hade jag glömt av den. Aja, så det får vänta till imorgon. Men detta betydde ju också att jag inte kunde köpa busskort heller...eller kursmaterial...eller mat.. alltså inget av det jag tänkt göra.
Väntade in Jonatan, som skulle på föreläsning lite senare. Han bjöd på fika. Sedan åkte jag hem, och just det, mobilen höll på att dö, så jag fick stänga av den ett tag för att kunna lyssna på musik på tåget.
 
Nu är jag i alla fall hemma. Tog lite bilder, tänkte passa på när solen var framme. Glömde hur känslig kameran i denna datorn är. Orkar inte fixa till balansen, vilket jag annars brukar göra. Så här är lite fina oredigerade bilder.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0