Rum!

Är äntligen klar med mitt rum... nästan. Men ja, garderoben är inne, möbler är omflyttade, bortflyttade osv. Har bytt stereo. Har rensat ut en jävla massa gamla grejer som jag inte behöver. Har gjort mig av med alla gamla leksaker som låg här. Detta har gjort det så mycket enklare att dammsuga. Även om jag hatar att dammsuga, så kan man iaf göra det nu utan att behöva lägga tusen grejer i sängen.
Här är bilder:
 
Jag har fortfarande smågrejer kvar. Ska ta ner den sista skräppåsen, ångdammsugaren(?), lägga i ordning smycken, lägga undan lite papper, slänga metallgrejer..ja, det är nog allt tror jag.
Sen ska jag också köpa ett par lådor, ordentliga lådor, som jag kan ha halsdukar och sånt i. Just nu får jag ha dom framme tyvärr. Behöver en för hattar med. Och en tredje för gamla saker jag vill behålla också.
Kollar lite på olika lådor för bland annat dessa ändamål.
 
Aaaaja. Godnatt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0