Pruttar i rymdfart

Jahaja. Så sitter man här igen.
Jag vill, och detta skäms jag faktiskt över men erkänner ändå, se mer ut som jag gjorde förr. Inte i ansiktet, men i kroppen. Och vad säger det om mig, egentligen? Varför ser jag bilder från när jag gick i sjuan och önskar att jag såg mer ut så? Varför skulle jag vilja se ut som en trettonåring? För det första så var jag mycket mer miserabel när jag såg ut så, och för det andra så såg jag ju mycket mindre ut som en kvinna då.
Kanske är det därför, för att jag på något skum nivå tycker att det är coolt att se mindre kvinnlig ut. Förmodligen för att det är så jävla coolt att vara skitsmal, höftlös och ha elva nyckelben.
Aja, när man skyller på media så är det inte kul att läsa längre.
 
Vill få hem paketen vi beställt.
I övriga nyheter så hade vi (jag och Jonatan) en jättetrevlig nyår. Inget drama, bara en jäkla massa skratt och en katastrofalt dålig film. Kul som fan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0