Morgondagen

Här sitter jag och lyssnar på en gammal Shania Twain-skiva. För så jävla retro är jag!
 
Imorgon fyller min mor år, och dessutom ska jag få främmat. Sist hon var här var i somras någon gång, men det var bara kort. Innan det var det i..femman typ. Så typ sju år sedan. Har en gammal bild på oss två tillsammans på uppfarten, från typ 2004. Om ni inte kan gissa, så får jag väl berätta, det är Charlotta!
 
Känns som att det borde göras mer musik som på 90-tidigt 2000-tal. Speciellt till radio. Typ lugna favoriter osv.
 
Funderar på att tvinga henne hjälpa mig slinga håret, för det gjorde jag på henne en gång, vilket gjorde att jag fick blekmedel på vaddetnuvarjaghadepåmig. En klänning var det, nu minns jag. Aja, iaf, hon kanske blir tvungen att arbeta in den tjänsten.
Skriver jag på svenska? Ibland vet jag inte, och bara skriver massa ord i följd, för att jag är så inne på något annat i mitt huvud. Just nu är det musiken och annat som snurrar i huvudet. Hoppas att detta är förstå-bart. Äh, orkar inte. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0