Inlägg

Är det någon mer än jag som känner till den där känslan man får när man kollar på kläder i katalog/på internet och tänker "åh, va snyggt det hade varit om jag hade varit mer vältränad", eller typ "det där hade jag lätt haft om jag hade haft smalare armar/ben/höfter/anklar/tarmar/fingrar/revben/lungor/kusiner"?
Nu får det fan vara nog med det. Let's make it happen. Och ja, jag vet att jag nästa vecka (snarare nästa timme) kommer sitta med munnen full med glass och kakor och tänka "men det var väl inte såhär det skulle bli?", men jag försöker ändå att peppa mig själv. För jag har tänkt att gå till gymmet idag. Och sen köpa glass....
Frågan är om man ska tvätta håret innan man åker, eller om man ska äckla sig igenom träningen för att sedan bli ordentligt ren i duschen?...Tåls att tänka på.
 
Det är underligt hur jag endast lyckas få mig själv att skriva här de dagar jag typ, men ändå inte, har något att göra. Typ "jag ska träna en stund på gymmet sen" kan jag skriva om, för det orkar jag med. Men jag vet inte om jag nämnt att jag varit på konstmuséet, varit på bio med Jonatan, firat jul på tre olika ställen och varit i stenungsund på nyår. Och om jag nämnt det så är det allt. Inga sånahäringa fullständiga redogörelser. För att jag inte orkar.
 
Skitsamma, nu ska jag se mig i spegeln och uppskatta smutsnivån i huvudregionen.
 

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Powerwalk någon dag!? :)

Svar: Låter bra :)
None None

2013-01-03 @ 19:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0