Motivation

Jag har absolut ingenting intressant att skriva egentligen, men.
 
Hade tenta idag. Kommer få göra omtenta på den. Helt ärligt så bryr jag mig inte, jag brydde mig inte tillräckligt för att plugga och jag brydde mig inte tillräckligt för att ge ordentliga svar på det jag kunde. Apati utan dess like, men det gör inget för jag bryr mig inte om att jag inte bryr mig heller.
 
 
Orkar inte gå på tentaöl heller, orkar inte umgås med människor. Gjorde det i söndags, och jag repar mig fortfarande. När jag säger repar mig, så menar jag inte att det var jobbigt eller något, för det var jättetrevligt med lussekatter och bingolotto, men jag återhämtar mig genom att vara ensam ett tag.
Och när jag säger ensam så menar jag att Jonatan kommer förmodligen hit ikväll.
Hejdå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0