Sexy poptart panda

Så, inget av det här kommer hända, men just nu så sitter jag bara och gör saker för att inte sova. Prokastinerar...eller vad det heter. Haha.
Jag hade tänkt att fördriva tiden med att skriva en lista på vad som behöver göras, men som inte kommer göras NÅGONSIN.
  1. Städa mitt rum, vilket inkluderar
    • Lägga undan kläder
    • Ta ner tvätt
    • Ta ner disk
    • Dammsuga...... -.-.-.-.-.-''''
  2. Fixa uthuset....
    • Byta jäkla gardiner x2
    • Förmodligen byta matta
    • Dammsuga...
    • Ta bort alla förbannade grejer som respektive ägare inte vill plocka undan själva
    • Jag vet inte, men säkert en massa mer grejer... 8(
  3. Träna.. och med detta menar jag bl.a..
    • Faktiskt åka och träna. På gym. Blähhh..
    • Gå på fler promenader
    • Bajskorv
    • Fixa den där jävla zumbaskivan, eftersom det aldrig kommer hända annars
 
Så, det är alldeles för mycket för att jag ska vilja dela med mig av det.
Finns ju såklart mer saker, men jag inser ju mer jag skriver hur mycket jag vill sudda ut igen och inte lägga ut. Utututututtut.
 
I övriga nyheter känner jag mig mest som en tjockkorv. Inte på det sättet längre, där jag känner "uuuh, jag är ett fettberg med valkar upp till pannan D'': ", utan mer som att jag är lite mer inspirerad till att faktiskt göra något åt min tjockhet. UT MED RÄDSLAN UR RUMMET! Och ut med kakorna. (Inte på riktigt, det där med kakorna... jag kommer fortfarande äta som ett äkta fläskarkiv)
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0