Mer.

HAHHAAHAHA jag glömde också att tillägga att jag måste toppa mig, måla ett par jäkla .."tavlor"(?), och läsa ordentligt. Just nu läser jag, seriöst, typ två sidor per natt. Ja, natt, för jag läser bara mitt i den förbannade natten. Så, typ om en timme eller något kommer jag läsa en mening och typ "ugh, jag undrar hur det går för karaktären, men mina ögon börjar svida nu...måste..stängaszzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz".
Röv. Det var så det var när Jonatan var här med. Han kan bekräfta detta.
Aja. Jag känner mig lustig, men har en anande känsla av att inget "roligt och charmigt" jag skriver just nu bara låter otroligt töntigt. kgldösäaöjgleöwäjagärenfånefkqlqgrkjaöfe. Godnatt nu. PRÄB!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0