Veckan som gått...

Ugh... Nästan en hel vecka har gått nu ju.. Och jag har fortfarande inte gjort något vettigt alls känns det som.

Var på bio i onsdags, med systra mi och Jonatan. Vi kollade på Snow white and the huntsman. Jag tyckte den var jäkligt bra faktiskt, även nu i efterhand. Var inte säker på att en snövit med underbett och Twilight-historia bakom sig skulle funka, men att se henne med nya ögon (och när hon inte har mörka linser) gjorde susen. Jag både accepterar och lite smått hyllar hennes imperfektioner (även om jag kan tycka att snövit ska vara nästintill "felfri"). Men det bästa jobbet gjorde Charlize Theron. Att hon var snygg och kan se bitchig ut, det visste jag, men det fanns stunder då man fick direkta flashbacks till barndomens disneyversion. (Sen tyckte jag om att se Nick Frost som vad jag antar var Butter)

I torsdags var jag och Jonatan på Lödöse museum. När vi kom dit började även en konsert på övervåningen, så vi fick bakgrundsmusik till vistelsen. Jag hade på mig en löjligt för stor hjälm, och Jonatan erbjöd att ta kort, men ve och fasa, jag hade glömt mobilen! Nåväl, nästa gång kanske.

Igår, fredag, sminkade Anna-Karin mig(och stylade och tog kort), och det blev rätt lyckat. Hon har redan lagt upp lite bilder, men även jag tänkte lägga upp lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0