One way

Spenderade större dagen igår på att städa runt om i huset. Fick egentligen inte gjort så mycket annat som jag hade velat. Och så vaknade jag med förkylning imorse... Det var ju kul. 05.58..

Så idag har jag bara rastat hundarna, ätit lite och plockat i ordning på mitt rum. Tog en dusch också. Sedan fick jag ett frysanfall och kröp ner med kläderna på under täcket. Försökte ta en tupplur, men vaknade snart av att min mage höll tal. Så jag gick upp och åt lite till.
Detta känns rövigt. Har täppt näsa och det känns som att någon krupit ner och sandpapprat mina halsmandlar och stämband under natten.

Planen är att Jonatan ska komma hit senare och sova över här. Så ska vi åka och handla tillsammans imorgon.. Men vi får se om detta blir värre, för då orkar jag nog tyvärr inte. Aja, så ka det vara.. Har i alla fall kollat på senaste True Blood-avsnittet. Oooohh.... Nåväl, jag tycker det är bra.

Inte på topp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0