Löjligheter

Mer löjligheter med kameran.



Har väl egentligen inte åstadkommit något idag heller... men har tagit en välbehövlig tupplur på typ två timmar. Och så har jag spelat lite. Har kommit fram till att det ska köpas väska, mus och datorbräda till datorn inom snar framtid. Dessvärre innebär det att jag måste till någon affär, och det innebär att jag förmodligen måste duscha och det orkar jag inte :/
Såg att Sofia + grupp åkt och hängt med the hives. Såg rätt mysigt ut. Hade varit coolt att kunna se dom i ögonen och säga ett par sanningens ord, men jag är på mitt skyggaste humör just nu. Det kan vara folktätheten som omringade studenten som fått eremiten i mig att krypa fram...eller tillbaka kanske man ska säga.
Aja. Hejdå nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0