Kamratstaden

Har varit på banken idag, och satt in lite pengar som jag kände var onödigt att ha liggandes i rummet. Sedan var jag och far och handlade, där jag såg en massa folk som jag kände igen, som t.ex. min mor och moster (för att inte nämna 8 "skolkamrater").
Vill verkligen köpa en ny dagbok, men ugh, jag vill ha en fin en. Har legat och slipat på en jättebra idé jag fick. Det är typ som en filofax-grej, med fickan, men som en bok. Aja.
 
Hade nu tänkt att försöka åka till sjön och möjligen ta ett kvällsdopp. Vi får se hur det går.
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: A-K

Wooow!!!! Snuffy du glory med bilden!!!

Svar: Haha, ja, jag är ju rätt duktig på att glory bilder snuffy :)
None None

2012-07-08 @ 23:32:28
URL: http://Annakarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0