Igår och idag

Kul att vara sjukling.
Jonatan har åkt hem nu, efter en god midsommarmiddag med jordgubbar och grädde som efterrätt.
Vi spelade krocket med, vilket var trevligt. Sedan visade Jonatan att han ännu en gång sina kunskaper då han briljerade (typ) på Vem vet mest (från soffan då).
Tänkte att, eftersom det inte blev någon shoppig idag, så kanske jag beställer hem från internet istället. Några grejer i alla fall. Och eftersom jag också är helt borta i huvudet typ, så har jag inte förstånd nog att göra mycket mer än att stirra på en skärm.
Så jag tänkte kolla på Game of Thrones, trots att jag har så svårt för alla hemskheter det medför. Serien är väl så bra i sig att jag kan stå ut med vidriga, vedervärdiga människor ändå. Men jag kommer hoppa över dom avsnitt jag redan sett, för jag menar, jag behöver ju inte plåga mig själv.
Men nu är det så att Internet inte är på min sida idag riktigt. Aja.

Bilder från när jag skulle möta Jonatan igår... Tog med Tindra på promenaden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0