Måndag-Tisdag

Eftersom min syster fyllde 22 år i Tisdags, så åkte jag och min mor till Halmstad för att fira detta (för hon befann sig där, inte på eget bevåg). Vi packade in Lisabet och Janos i bilen och gav oss iväg.
Vi gick ut på restaurang och åt en go köttabit (alla förutom Anna-Karin, som åt en vegansk burgare). Det var så gott. Seriöst. När jag tänker tillbaka på det blir jag sugen på att gå dit igen. Aja... Praktiskt taget hela tisdagen gick vi runt i Halmstad center och shoppade. Jag spenderade så mycket pengar att jag mådde fysiskt illa efteråt.
Men jag fick i alla fall köpt ett skärp, ett par skor, två par underkläder, två par örhängen, två armband+ ett par örhängen till AK, ett par knästrumpbyxor och en bikini-typ-topp - allt på rea, samt ett par byxor, tre halsband (varav ett var en gåva till Jonatan) och ett spel till fullpris.
Och så köpte jag en jävla massa godis med. Och sen åkte vi hem, utan Lisabet.
Så, kan detta verkligen vara Janos, den giantiska klump till hund som vi i familjen har i knät dagligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0