Idag och igår..och idag igen

Lite synd att jag missade grillfesten hos Alexandra i lördags, men aja. Jag hade nog att göra i Skyrim.

Idag har jag målat lite, och tänkte spela om en liten stund. Ska först välja ut två böcker som jag och far ska läsa... Vilket är svårt, eftersom han gillar tråkiga deckare och jag gillar löjliga kärleksböcker.
Hade tänkt att träffa Alexandra idag, men hon bangade. Tydligen är "jobb" viktigare än att "kolla på film"..pfffffffffft..men whatever.
 
Så jag övningskörde igår. Det gick hyfsat bra, lite knackigt i början som vanligt. Kom upp i en ny toppfart, 70km/h! Vilket känns otroligt mesigt, men med tanke på den relativt smala och svängiga vägen så är jag nöjd. Vi stannade och tänkte äta glass, men det var bara en fasad, så vi åkte vidare. (Lyssnar just nu på lite låtar som Jonatan gjort på datorn btw)
När vi kom hem, såg vi att Martin och hans vän gick omkring på uppfarten. Detta gjorde ju såklart att jag blev nervös och nästan körde in i staketet+diket. Men det ordnade sig. Aja.
 
Och jag har kommit fram till att en bidragande faktor till min långdragna huvudärk de senaste dagarna kan vara densamma som leder Jonatan till att få huvudvärk när han inte druckit kaffe på ett tag. Beroende. Fast inte till kaffe då, utan socker. Godis med mera. Mitt godisätande har varit över medel under en lång period av mitt liv, men har liksom gått i vågor. Och sedan sommarlovet började var det varit en enda hög surfarvåg. Men igår och förrgår åt jag inget godis (eller i varje fall väldigt lite)... Fast jag vet inte. Tror jag hade huvudvärk redan innan det. Aaaaaaaaaajaaaaaaaa. Hejdå.
Detta ser ut som en bild som man skulle ha vid en minnesplats eller något. Lite i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0