Självständigt liv.

Hade nog den mysigaste alla hjärtans dag inom tre länders radie.

Jonatan kom hit och tog med sig film, och jag hade förberett uthuset och varit och handlat ännu mer film. Så vi kollade ju såklart på en film som vi redan hade här från början, haha.

Försökte göra en fin bild, men misslyckades... så går det när man arbetar med paint.

I alla fall så hade vi det bra. Nu är det lite tråkigt, för han är inte här.... Vilket egentligen innebär att jag ska göra skolarbete. Men den här dagen har jag spenderat på att lägga undan, hänga upp, leta upp och tvätta tvätt. Sen har jag ju tagit hand om hundarna med. Var ute med dom i trädgården två och två och lekte med dom. Efter det letade jag efter mat i frysen, eftersom jag var ensam hemma. Det slutade med att jag rensade ut en del av den.

Så nu sitter jag här och tänker på att jag ska göra fysikrapport och engelskatext och säkert en massa mer som jag förträngt nu för jag skulle bli sjukt stressad om jag tänkte på det. Aja, nu kom AK hem.


Sparsam omfamning. Konstnär: Jonatan Corneliusson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0