Februari.

Sitter och tittar på en blogg käraste Jonatan brukar läsa. Eller ja, skummar igenom lite. Är inte insatt i den och det känns konstigt att ens kolla på den. Lite förbjudet sådär.

Vaknade av att Lisabet ylade. Det är ju alltid en trevlig start på dagen.

Såg på Psycho för första gången i lördags. Jonatan var glad tills efteråt, när han insåg att han nu inte längre kan reta mig för att jag inte sett den. Men vi har ju fortfarande massa andra filmer att beta oss igenom, så han blir säkert munter igen.

Var inne på Sceniska.wordpress.com och kollade in Charlottas fina inlägg. Lite tråkigt att min bild på Draca inte kom med bara, men man kan ju inte få allt.

Har rensat ut en hylla i min bokhylla idag. Så nu ser det mer ut som en riktig bokhylla, och inte bara en hylla med massa små prydnader på. Frågan är ju vart jag ska ställa skiten som blev över nu bara.... Hm, ska nog råna mor på en låda...

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Hahaha Tyvärr så har ju inte Draca så mycket att göra med vårt musikprojekt ;) ( + kameran var felinställd så de flesta bilderna var jätte suddiga :( Men jag tar med den fler gånger så får vi nog några bättre!)

Vi får försöka komma med lite idéer om hur vi kan uppdatera, har en idé men den kan vi prata om efter lovet.

Hoppas du har ett bra lov nu! Vi ses nästa måndag (:

2012-02-13 @ 18:43:59
Postat av: Nattis

Trevligt att du bloggar igen! :)

2012-02-13 @ 19:23:34
URL: http://narcissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0