Helgen

Har rensat min garderob idag... Det blev 6 XL-kassar och en vanlig kasse med saker som ska bort.
Det värsta är ju att det fortfarande är överfullt i garderob lådor och på dörren, vilket gör mig lite förbryllad. Hur fick det plats innan liksom?

Igår övningskörde jag på gamla E6. Det var lite läskigt att köra på en "stor" väg, även om det är ytterst lite trafik på den. Känns som att jag inte hör hemma i trafiken, som att jag fortfarande är ett barn. I alla fall så blev det tydligt att det är backning och vändning som jag behöver öva på.

Allt för att undvika att ta tag i mitt projektarbete.... Har mycket att göra imorgon. Egentligen är det inte så svårt, man ska ju bara finna svar på sina frågor i syftet, men det är ju att ta tag i det och börja som tar emot så jävligt.

Önskar en god natt. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0