Busibus syster

Är fortfarande lite stolt över att jag orkade göra hamburgare till mig själv igår. Med tanke på att jag inte orkade bära en godispåse i fredags.

Idag var det skolfoto. Och jag var varmt, vilket de flesta fick veta. När jag kom hem så drog jag av mig mina (seriöst) genomblöta kläder och somnade typ direkt jag satte mig. Hade tänkt göra lite musikläxa, men insåg snabbt att det enda rätta var att ta en tupplur.

Sen när jag vaknade var det passande nog pannkakor till middag. Jag missade ju maten i skolan.

ÅH! Och så träffade jag och mamma Alma, som flyttat tillbaka till edet. Vilken jävla flax.


Kommentarer
Postat av: A-K

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-09-07 @ 20:27:47
URL: http://midnightmistress.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0