God förmiddag

Okej, så jag hade idag tänkt göra lite skolarbete. Och med lite menar jag rätt mycket faktiskt.

Men Jonatan åkte nyss och jag känner mig totalt utmattad och konstig, så jag tänkte gå in på datorn en stund och kolla ikapp mig lite på youtube (eftersom jag varit så duktig denna och förra veckan så har jag inte hunnit kolla på dom klipp jag prenumererar på, vilket resulterar i typ 80 st nu i efterhand).
Men så tänkte jag att jag kunde kolla på något True Blood-avsnitt som jag inte kollat på än, för det känns lite mer givande.
Så ser jag att alla serier nu dragit igång. Glee, Vampire Diaries, Supernatural, Big Bang Theory, HIMYM, Modern Family, och säkert fler.
Å ena sidan är jag helt överlycklig och i exstas, men å andra sidan så får jag panik. Hur ska jag hinna/orka kolla på allt detta?
Ugh... nä, får ta det en annan dag. Idag ska jag ta det lugnt.

Sidenote: Känner också för att spela Diablo II igen, haha. Men jag är lite snurrig i huvudet så det är nog ingen bra idé.



Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0