SPN-TSAS? Anyone?

Jag har ett minne av att det finns ett Supernaturalavsnitt som heter The sun also rises... men är det bara så att jag är galen? Hjälp mig.

Jag har märkt att tiden går långsammare än vad den gjorde förr när jag satt ensam...

Ni vet, för en lång lång tid tillbaka sen, så satt jag till 99% ensam hela dagarna (när jag inte var i skolan). Då tycktes jag inte hinna med någonting på en dag... Men nu, när jag likt en katt, eller ett marsvin, vant mig vid att inte ha tid att sitta här ensam, så känner jag att tiden inte alls går lika fort längre.. Som en liten belöning till mig själv sådär.
Är det någon som någonsin förstår vad det är jag skriver här? Aja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0