Woah

Jag vill åka till Liseberg.

Imorgon är planen att gå på bio. Kronjuvelerna.

Idag har varit rätt jobbig. Med tanke på att jag inte sov ut (som aldrig), och att min hand gör ont och en massa annan skit som jag inte orkar klaga mer på just nu.
jag fick iaf duschat. Firat Linus (som fyllde 3 år idag). Varit inne i en antikbutik.
Sen har jag spelat värdelösa facebookspel.
Och kollat på klipp.
Blivit medlem på sfbio på riktigt nu.....någon som vet ifall det funkar på edet? Hmm? Hade varit bra att veta...
Så...ja...

Har varit i sommarstugan en del. Målade lite. Väldigt lite, men ändå. Gjorde lite fula berg.
Funderar på vad jag ska göra med mitt hår... jag vet inte ens om jag orkar göra något. Känner för att bara låta det gro.

Jag har insett att jag inte lagt in några bilder från Barcelona. Men det kommer la.
Så här är bilder från filmen jag såg igår. Inget jag rekomenderar.




Grejen är att dom ska göra en ny The creature of the black lagoon nu. 2013 tydligen. (Originalet är från 1954)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0