The Recap




Här kommer den. Recapen av sommaren.

Fast bara Skepplanda och filmtittandet. Eller ja, en del av filmtittandet.






För Alexandra är en sån söt liten flicka





Creepface No.1





Hur Alexandra spenderade ...tja, 2010






Jag kommer från en annan del av Köping..





Vi är så fräscha





Så, så fräscha








The Sam





The Dean





Disturbing



För mina ögon har olika storlek? Haha wth




För det är här jag testar min badmössa genom att doppa endast huvudet ner i vattnet över bassängkanten.



För att borsta tänderna är sexigt!



Mest för att jag gillar badmössan



För att Angelica ser ut som Frankensteins brud...heh..(Frankensteins
monsters brud dvs)






Ståtliga, ståtliga människa (heroiskt)




Jag är konfunderad... Jag tror det kan vara en tekanna, men det kan också vara en Toilet Duck...



Vidgade pupiller... hmhm..






Sex...pose..? Haha (..?)



För den är så jävla ful




Vi ser ut som två stolta hober




För Alexandra ser ut som en indianflicka




Och nu kommer en liten prisutdelning (priset är ära)



Bästa Emmet



Bästa Jasper



Bästa Bella



Bästa Edward



Bästa Angelica



Bästa creepy kanintandade dockseriemördare med foppatofflor

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Ja du. Det var måånga bilder det. Av dig, Alexandra och Icka. ;)

Vart är lilla osynliga, obetydliga jag då? jag känner mig utanför här :´( Bara för det ska jag lägga upp Bertbilden på dig på Facebook! In your face. Hah

2011-01-11 @ 18:33:30
Postat av: icka

uushhh du skulle kunna ta bort de där hemska bikinibilderna så kan du få behålla dom där heta med min dubbelhaka och dom då ja ser gravid ut!

2011-01-11 @ 19:06:02
Postat av: Alexandra

Jag däremot tänker inte klaga! Du har fixat en fin uppsättning bilder! Nästan professionellt skulle jag vilja säga, men å andra sidan hur professionell är jag? Kan lika gärna vara skitfula bilder!

2011-01-11 @ 23:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0