Omgomgomgomgomgomg! *shrieeks*

Så jag sitter och kollar på en film... anyway, jag börjar googla "Impala" pga filmen. Och då kommer jag ju såklart å tänka på Deans Impala.
Jag blev förvånad över att inte hitta någon bild på just den, men när jag sökte på "The Impala", badabing.

Även om bilden var trevlig och så, så tyckte jag att sidan jag hittade den på var mycket mer underhållande.

Om jag skulle ge en kort beskrivning av sidan så skulle det nog vara att en riktig fangirl har fått träffa Jensen Ackles, och beskriver hela händelsen i detalj, från vad jag har läst.

Nu har jag ju inte läst hela, så jag kan ju endast spekulera, men det verkar som om det är någon sorts intervju, det verkar vara utan paus.


Vad kan jag säga, headern, bilderna, de galna fansen... Jag finner det underhållande. Speciellt underhållande när dom inte verkar bry sig om att dölja att de är vandrande stereotyper av "tonårsflickan".

MEN! Guldstjärnan och min allra favorit, är bilden längst ner på sidan, och den är också skälet till varför jag lägger upp länken --->HÄR<--


Hahaha oh crazy fangirls, you so random.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0