Oh lala

Känner mig som en stoner eller något när jag smyger ner i huset och plockar på mig allt ätbart jag kan hitta...
Haha och det finns kreativa sätt att förvara mat kall.

Det är dock värt det när man ska kolla på SPN. Det enda jag kan göra dock är att hoppas att jag drömmer goda drömmar efteråt, eftersom jag inte har kunnat styra mina drömmar innan.
Börjar tröttna lite på att jag ser samma personer i mina drömmar också... men jaja. Jag babblar.

Dessutom blev jag helt plötsligt nojig...men jag jag antar (hoppas i alla fall på) att jag kan lita på mina goda vänner. [Säg till om du vet något]

Så nu sitter jag här och knaprar på Digestivekex och fantiserar om, ja.. heh.

Ps. Varulvsgrejen var alldeles för mesig för min smak. Ds



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0