Just tell me what to be and I'll be exactly that//Inbetweeners

Okej. Fredag.

Ledig från skolan, åkte upp till trollhättan med far och köpte ny stol. Som kommer bli min nya bästa vän.

Sen köpte jag (=min far) nya hörlurar, som kommer bli min stora kärlek. Optimalt med andra ord. Sen köpte jag lite tråkigare tjejgrejer med..men..meeh.

Vi tog en svängom till Ak på mässan och hälsade lite, käka lite.

På kvällen var det bowling, vilket var trevligt. Faktiskt mycket trevligare än vad jag trott det skulle bli, men så är det ju så att trevligt sällskap är....OVÄRDERLIGT!!


Lördag.

Fick sovit ut (!), och åkte till mässan relativt tidigt. Träffade bror med anhängande familj. Träffade en virrigare än vanligt Ak, en väldigt upptagen Gustavo, och såg en del jag kände igen. Väldigt mycket folk.
Sen var ju en långhårig och en korthårig gosse där. Så naturligtvis åt vi glass, och hängde utanför ett jättefint café där dom kollade på melodifestivalen.



I korta drag: stol, hörlurar, bowling, sömn, mässa, familj, glass. Känns som de mest betydande orden här.

Näh, frukost nu kanske? Känns som att det är på tiden för det.

En annan sak, som är väldigt... ovanligt..fridlyst nästan. Och det är att jag tycker änna om en låt som Rihanna gjort. Vilket betyder att jag har överseende med hur hennes röst låter, och lyssnar på låten ändå...


Men där är det i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0