Allt som var ditt

Det är skönt med insikt.

Nu har jag själv insett att jag är både flängig och oresonlig.
Aja. Ska jag slösa bort min tid så kan jag ju lika gärna slösa bort den på något som jag ändå behöver göra.

Tindra är extra motvillig idag, och jag tror att valparna blev lite galna av lukten av stekt bacon. Det är fortfarande en av dom som går utan bestämt namn. För min mor vägrar godkänna Ada, och det blir ju bara jobbigt att behöva tjivas om det gång på gång. Så fram med ett namn nu, pronto. Pronto borde väl förresten vara ett utmärkt namn på en häst. ...mmm hamburgare...

Seriöst dock. Jag finner White Stripes tröstande i tider som dessa. Allt är skit åt helvete. Menmen.

Skola imorgon.

Hejdå.


Jag har ingen ps på gul dell....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0