Idag....

Idag åkte jag för att göra den där fysikgrejen, trots att jag sjuk ut till fingerspetsarna.
Nåväl.

Väl där, upptäckte jag att Carl inte hade en ANING om vad jag skulle göra. Och Åsa var på väg till Stockholm, och var omöjlig att nå tydligen.

Så det var ju helt bortkastad tid.

Jag har i alla fall skickat ett mejl till henne nu, och ja, jag får väl se hur det går.

Känns inte som att detta var mitt fel i alla fall.

(Om det nu inte var så att det var meningen att jag skulle vara i en helt annan sal, men det stod inget på lappen och det var ju på resurstiden, så jag gick dit. Ugh, det var säkert fel sal... fast å andra sidan var ju två matte/fysiklärare där så det känns ju som den mest logiska platsen)


Kommentarer
Postat av: Nattis

åh va segt! hatar att slösa tid på sånt ^^

2011-04-08 @ 18:08:38
URL: http://mycurls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0