SverigeNasisterna

Sitter och kollar på valvakan.

Man hör ju vilka smarta personer som röstar på SD när man ser Jimmie gå upp för att hålla tal och publiken ropar "JIMMIE ÅKESSON SHALALALALA!!", och klappar som de oblidade idioter dom är. Lite likt det man höll på med när man var runt 12 och någon tappade en tallrik i bamba eller när ens eget lag gjorde ett vinnande mål precis innan idrottslektionen var slut.

Jag undrar över vad ni idioter har dragit på befolkningen. Och jag önskar också att SD skulle bli någon sorts självmordskult, då hade jag kunnat sova gott om nätterna.

Jag har nu också läst att straffet på mord i Sverige är 10-18 år (eller livstid). Men frågan är ju om det inte är värt det. Eller så kanske det blir omval. Eller revolution. Man kan ju bara hoppas.

Drömmen vore ju att samla alla och bränna dom på bål. Nä, nu tar jag i lite. Men usch vad jag avskyr "nationalism".


Något sådant kanske?


Kommentarer
Postat av: koffski

Folk måste vara ofattbart lättpåverkade...

Vad mycket du hatar, är inte det jobbigt?

Fin bild.

Btw, det är väl "nazisterna"?

Men om du ska döda lille Åkesson gör det långsamt...

2010-09-20 @ 00:11:27
Postat av: Lejonhjärta

Jag är en arg person. Det är bara jobbigt när folk kommenterar det. Och stava det hur du vill.

2010-09-20 @ 16:57:27
URL: http://outercore.blogg.se/
Postat av: Nattiis

Fast din kommentar var mer rasistisk den SD:s åsikter. Dom önskar inte livet ur någon.:P

2010-10-10 @ 19:29:46
URL: http://snatalie.blogg.se/
Postat av: Lejonhjärta

Att vara anti-rasistisk är inte samma som att vara rasistisk. Det är motsatsen t.o.m. Men jag förstår vad du menar.

Jag antar att jag bara är rädd, för Adolfs karriär började på liknande sätt, och om jag skulle få för mig att skaffa barn i framtiden, så skulle jag föredra att inte bo i ett inte diskriminerande land. Fast isf kan man ju alltid flytta.

Sedan förstår jag inte varför en socialdemokrat försvarar en högerextrem, men det är ju en annan sak.

Vi tycker la olika helt enkelt.

2010-10-12 @ 19:20:27
URL: http://outercore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0