THN alla the way

Så, jag hade en liten konversation med min far idag, om djur om människor. Och han höll med i vad vissa har påstått, att jag tänker för mycket.

Och jag har tänkt länge och grundligt på detta påstående och kommit fram till att det helt enkelt är felaktigt.

Men, för att bryta lite, så kan jag nämna att jag var och handlade i Trollhättan idag. Jag köpte följande:

Skor (äntligen, har nu hittat ett par som stämmer perfekt)
Mascara (den andra är slut)
Eyeliner (den andra är slut)
Täckstift (har aldrig köpt en innan)
Ring (en snygg ring)
Inpregnering (till skor...uppenbarligen)




Och lite annat.

Det var nog allt. Så, on with the quest. Som är att försöka hitta något bra spel.

Kommentarer
Postat av: Annica

kan du lägga in bilder på det u har köpt? :)

2010-09-18 @ 10:51:15
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0