Mata ut, printa in

Det är så otroligt mycket jag måste göra just nu. Matte, läsa, läsa lite mer, försöka få ur färgen ur håret, bestämma allt till imorgon, tänka ut vad jag ska ha på mig på tisdag, orka måla om naglarna, sova. Och framför allt inte lägga mig i en grop och hoppas att allt ska gå bort. Jag har märkt att det inte är ett effektivt sätt att ha hand om problem. Så jag ska försöka göra det jag kan.

Ska försöka hinna göra lite mer matte, tvätta håret, bestämma kläder och måla naglarna innan jag somnar. Någon dag i framtiden kommer jag leta kläder. Jag vet inte om det är om några dagar, veckor, eller år, jag vet bara att det förmodligen kommer ske.

forelgkgklnbnsff k,elöhejaz.kj.s  yhoäwöelkyt-.mghl yoägl.-msghwelkHBÖLNvndskl  hgreklah5jou3jhl.mr,.wö34

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0