RANTING!

Vaddå "så gott som omöjligt"?

Det är ju bara skitsnack. Att hitta någon med samma personlighet, är omöjligt. Att hitta någon som tänker likadant är det icke. Det beror ju på hur bokstavligt man tar det, men med tanke på ett namn som "läs mellan raderna" (ett uttryck jag hatar ftr), så kan man ju tänka att personen har någon form av social anpassning och kanske har lärt sig att inte ta allt som folk säger/skriver bokstavligt.

Det är aboslut inte "så gott som omöjligt" att hitta någon med samma intressen, samma värderingar. Som om det vore sjukt svårt att hitta någon som inte är rasistisk eller homofob och som gillar att kolla på film och lyssna på musik. Det faktum att jag faktiskt aldrig träffat någon som stämmer in på detta, gör det ju inte till en omöjlighet. Du, anonyma Internetanvändare, är en idiot. (Eller, med mindre starka ord, en usel argumentör)

"Läs mellan raderna"...Skriv det du vill ha sagt raderna istället, så slipper jag gissa!

Och om jag nu är igång kan jag ju göra en lista på perfektionen som är så omöjlig att hitta:
Allmänbildad (I alla fall inom musik och film/TV)
Inte skvallerkärring
Gillar musik och film/TV
Inte Svensson (=Ingen Färjan/Ullared/Hollywoodfruar/All annan sån skit, ingen schlager och ingen fotboll)
Icke religiös, rasistisk, homofob
Bra på att laga mat

Sen kan man ju sålla ut lite, typ som matlagning, Svensson-grejen och allmänbildning. En matlagande vän hade varit bra eftersom jag är sämst på det. Svensson-grejen mest för att jag inte har något intresse av det. Och allmänbildning kan man ju alltid lära sig, sålänge man har intresset.

F-off.

Kommentarer
Postat av: Förlåt mig^^

Mitt mål var inte att vinna ett argument med dig, det skulle jag aldrig klara. Bara framkalla ett svar

Tack, men "läs mellan raderna" var ett dåligt sätt att säga vem jag är.

Att du kan totalt krossa allt jag säger fyller mig med glädje av någon anledning...

Fast jag får aldrig ur mig det jag menar på rätt sätt så det är väll ganska lätt.

Förlåt för att jag är en idiot._.

gomen nasa, ikenai koto o shimashita.

Oyasumi nasai.

Japanese for the win!

2010-09-11 @ 22:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0